Personel Hizmetleri Birimi

Ana Hizmet Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü

Üst Birim

Meslek Yüksekokul Sekreterliği

Birim

Personel İşleri Birimi

Unvan

Birim Personeli

 

Temel Yetki, Görev ve Sorumluluklar

  1. Personel özlük programı kullanıcılığı,
  2. Öğretim Elemanları ve idari personelin her türlü özlük hakları ile ilgili işlemleri ve yazışmaları yapmak,
  3. Öğretim Elemanları  ve idari personelin yıllık izin ve istirahat izni  durumlarını takip etmek ilgili birimlere bildirmek; doğum, evlenme, ölüm vb. özlük haklarını takip etmek
  4. Akademik personel ders görevlendirme yazışmalarını yapmak ve takip etmek.
  5. Akademik personelin görev sürelerini takip etmek, mevzuata uygun zamanında yazışmalarını yapmak,
  6. Yönetim Kurulu Kararları, Yüksekokul Kurul Kararları ve Akademik Kurul Kararlarının yazışmalarını yapmak,
  7. İç Kontrol faaliyet raporlarını ve yazışmalarını yapmak,
  8. Erasmus işlemleri ve yazışmalarını yapmak,
  9. Mevlana değişim programı, Boloğna süreci ve Farabi yazışmalarını yapmak,
  10. Öğretim Elemanlarının  ve idari personelin kadro  işlemlerinin takibini yapmak,
  11. Bölüm Başkanlığı, Yönetim Kurulu ve diğer kurulların görev süreleri sona eren öğretim elemanlarının sürelerinin takip edilerek atama işlemleri için gereken yazışmaların yapılması,
  12. Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri İşlemleri yazışmalarını yapmak,
  13. Öğretim Elemanlarının kongre ve sempozyumlara katılım talepleri ile ilgili belgelerinin yönetim kurulu için hazırlanması ve alınan kararların yazışmalarının mevzuatta belirlenen süreler içinde yapılmasını sağlamak,
  14. Öğretim Elemanları ve idari personel ile ilgili kurum içi kurum dışı yazışmalarda diğer birimler ile koordineli çalışmak,  yazışmaları yapmak.
  15. Disiplin soruşturması yazışmalarını  ve takibini yapmak.
  16. Akademik ve idari personelin görevden ayrılma ve emeklilik işlemlerini takip etmek,  sonuçlandırmak,
  17. Akademik ve idari personelin listelerini hazırlamak ve güncel tutulmasını sağlamak.
  18. Personel Özlük Sistemi ve EBYS programında personele ait istenilen bilgileri girmek ve güncel tutmak.
  19. Yönetim Kurulu gündeminin hazırlanması ve sonrası yazışmalarını yapmak.
  20. Ebys üzerinden evrak hazırlamak ve dağıtımını yapmak.
  21. Yüksekokul E-Posta  yazışmalarını ve diğer işlemleri yapmak.
  22. Üst Yönetici, Müdür, Müdür Yardımcıları ve Yüksekokul Sekreterince verilen diğer görevler ile görev alanı itibariyle yürütmekte yükümlü bulunduğu hizmetleri  yerine  getirmek.

 

Yetkileri

1. Yukarıda belirtilen görev ve sorumlulukları gerçekleştirme yetkisine sahip olmak.

2. Faaliyetlerinin gerektirdiği her türlü araç, gereç ve malzemeyi kullanabilmek.

Sorumlulukları

Personel İşleri Memuru, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken, Yüksekokul Müdürüne ve Yüksekokul Sekreterine karşı sorumludur.

 

background image