Gazi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Ağız ve Diş Sağlığı Programı öğrencileri “Okulumu Seviyorum Kampüsümü Temizliyorum” isimli Sosyal Sorumluluk Projesinin ilk çalışmasını 04.11.2021 tarihinde gerçekleştirdi. Proje kapsamında Gazi Üniversitesi Gölbaşı Yerleşkesi ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nda yerlere atılmış olan çöpleri toplayan öğrencilerimiz örnek bir davranış sergilediler. Öğrencilerimize etkinliklerinde Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hakan TEKEDERE, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Burcu ERTİT TAŞTAN ve Öğr. Gör. Dr. A. Alper ERTEM destek oldular. Kampüste bulunan personeller ve diğer öğrenciler tarafından da alkışlarla desteklenen öğrencilerimiz, çevre bilincine yönelik örnek bir davranış sergilediler. Etkinlik sonunda toplanan onlarca poşet çöp, çöp konteynerlerine atıldı.
Meslek Yüksekokulumuzda Geleneksel Aşure Günü Buluşması Gerçekleştirildi
Hocamızı Yeni Görevine Uğurladık
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.