Gazi Üniversitesi Rektörlüğü tarafından Gölbaşı Yerleşkesi'nde düzenlenen ağaçlandırma etkinliği kapsamında Yüksekokulumuz Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı Biyogirişimcilik dersi sorumlusu Öğr. Gör Mesude BOR ve öğrencileri tarafından meyve fidanı dikimi gerçekleştirildi.
Meslek Yüksekokulumuzda Geleneksel Aşure Günü Buluşması Gerçekleştirildi
Hocamızı Yeni Görevine Uğurladık
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.