Ağız ve Diş Sağlığı programı öğrencilerimiz ‘Gazi Ormanları Oluşuyor’ isimli Sosyal Sorumluluk Projesinin 2.serisini bu yıl “11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü” kapsamında Gazi Üniversitesi Gölbaşı Yerleşkesi’nde gerçekleştirdi. Öğrencilerimiz kampüs çevresine yaklaşık 20 adet çam, lavanta, biberiye ve kekik fidanı ile onlarca mazı meşesi tohumunun ekimini gerçekleştirdi. Öğrencilerimize etkinlikte Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hakan TEKEDERE, Dişçilik Hizmetleri Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ebru DOĞAN GÜNER, Prof, Dr. Bahtiyar BAKIR, Doç. Dr. Üzeyir ÇAĞLAR, Yüksekokul Sekreteri Durak ÇELİK ve Sosyal Sorumluluk projesinin koordinatörü Doç. Dr. Burcu ERTİT TAŞTAN eşlik ettiler. Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hakan TEKEDERE proje çalışmasına fidan destekleri ile katkı sağlayan öğrencilerimiz Emine Bozkurt, Berker Dörtdoğan, Sedat Ünlü, Atlantis Peyzaj ve katılımcı öğrencilerimize teşekkürlerini sunmuştur.
Meslek Yüksekokulumuzda Geleneksel Aşure Günü Buluşması Gerçekleştirildi
Hocamızı Yeni Görevine Uğurladık
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.