Yüksekokulumuzda, yeni eğitim-öğretim yılı hazırlıklarının değerlendirildiği akademik personelin katılımıyla Akademik Kurul Toplantısı düzenlendi. Toplantıda, Yüksekokul Müdürümüz Prof. Dr. H. Gökçen Çetinkaya, akademik kadroya yeni döneme dair hedefleri ve planları aktardı.
Prof. Dr. H. Gökçen Çetinkaya, müdür yardımcılığı görevini Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Şimşek'e devreden Dr. Öğr. Üyesi A. Alper Ertem’e teşekkür ederek, kendisine teşekkür belgesi takdim etti ve Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Şimşek'e yeni görevinde başarılar diledi.




Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Yüksekokulumuzdan TÜBİTAK 4009 Başarısı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.