Gazi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu olarak, öğrencilerimiz ve akademik kadromuzla birlikte Anıtkabir’i ziyaret ettik.
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla anmak ve O’nun ilke ve inkılaplarını bir kez daha derinden hissetmek amacıyla gerçekleştirdiğimiz ziyarette, öğrencilerimiz Atatürk'ün manevi huzurunda bulundular.
Sağlık alanında eğitim gören gençlerimizin, Ata’mızın gösterdiği çağdaş uygarlık yolunda azimle ilerleme kararlılığını tazelemesi ve Cumhuriyet’in değerlerine olan bağlılıklarını bir kez daha göstermesi anlamında önemli bir etkinlik gerçekleştirdik.
Ziyaretimiz boyunca öğrencilerimiz Anıtkabir ve Atatürk'ün hayatına dair değerli bilgiler edinirken, Atatürk'ün emaneti olan Cumhuriyet'e sahip çıkmanın ve O’nun ilkelerine bağlı kalmanın önemini bir kez daha vurguladık.
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Yüksekokulumuzdan TÜBİTAK 4009 Başarısı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.