Ağız ve Diş Sağlığı Programımız 1. Sınıflarının Üniversite Yaşamı ve Kariyer Planlama dersi kapsamında, 19 Aralık 2024 tarihinde mezunumuzu konuk ettik.
2022 yılında okulumuzdan mezun olan Kübra Nur Dalgıç, Sağlık Bakanlığı Gölbaşı Ülkü Ulusoy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde Ağız Diş Sağlığı Teknikeri olarak görev yapmaktadır.
Kübra Nur, öğrenciliğinde neler yaptı, DGS ve KPSS sınavlarına nasıl hazırlandı, şuan da tekrar öğrenci olsa neleri farklı yapardı gibi tecrübelerini öğrencilerimizle paylaştı. Öğrencilerimizin sorularını da yanıtlayan mezunumuz “Gazili olmak ayrıcalıktır” sloganının çalışma hayatı ve kariyer olanaklarında net bir şekilde ortaya çıktığını vurguladı.
Kübra Nur Dalgıç’a bize zaman ayırdığı ve yakında meslektaşı olacağı öğrencilerimize yaptığı katkıları nedeniyle teşekkür ediyoruz.
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Yüksekokulumuzdan TÜBİTAK 4009 Başarısı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.