Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü tarafından 2024 yılında başlamış dış kaynaklı projelerde yer alan öğretim elemanlarına yönelik teşekkür takdim töreni düzenlendi. Yeni Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törene Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Serhat Karyeyen, Genel Sekreter Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Sena Aydoğan ve Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörü Prof. Dr. Mustafa Hicabi Bölükdemir ile öğretim elemanları katıldı.
Ödül töreninde Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, öğretim elemanları ile sohbet ederek onların görüş ve önerilerini dinledi. Prof. Dr. Uğur Ünal, öğretim elemanlarına gerçekleştirdikleri çalışmalardan dolayı teşekkür ederek belgelerini takdim etti.
| ARAŞTIRMACI | BİRİM | PROJE TÜRÜ |
|---|---|---|
| Dr. Öğr. Üyesi Hanife Göker | Sağlık Hizmetleri MYO | 1002 |
| Dr. Öğr. Üyesi Elif Burcu Bali | Sağlık Hizmetleri MYO | TÜSEB A |
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Yüksekokulumuzdan TÜBİTAK 4009 Başarısı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.