Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Abdullah Alper ERTEM Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Genç Yeşilay Kulübü tarafından 06 Haziran 2023 tarihinde düzenlenen Bağımlılığa Multidisipliner Bakış Sempozyumu’na konuşmacı olarak katılım sağlamıştır.
İnternet bağımlılığını oluşturan nedenler, bağımlılıktan korunma ve sağlık okuryazarlığının bağımlılık üzerine etkilerinin anlatıldığı sunum sohbet havasında gerçekleşmiştir.
Meslek Yüksekokulumuzda Geleneksel Aşure Günü Buluşması Gerçekleştirildi
Hocamızı Yeni Görevine Uğurladık
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.