Yüksekokulumuz Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Program Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Abdullah Alper ERTEM 13.09.2023 tarihinde Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Programı Ulusal Çekirdek Eğitim Programı Paydaş Toplantısına katılım sağlamıştır.
Meslek Yüksekokulumuzda Geleneksel Aşure Günü Buluşması Gerçekleştirildi
Hocamızı Yeni Görevine Uğurladık
Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.