Gazi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu'nda, Patoloji Laboratuvar Teknikleri Programı öğretim görevlisi Öğr. Gör. Dr. Gülden Vural tarafından “Patoloji Laboratuvarında Güncel Teknolojiler: e-Patoloji” başlıklı seminer düzenlendi.
21 Mayıs 2025 tarihinde, Kariyer Planlama dersi kapsamında yapılan seminerde, dijital patoloji uygulamaları ve teknolojik yenilikler hakkında bilgi verildi. Katılımcılar, e-Patolojinin kullanım alanları ve mesleki uygulamalara katkıları üzerine bilgilendirildi.
Seminer, öğrencilerimiz tarafından ilgiyle takip edildi. Katkılarından dolayı Öğr. Gör. Dr. Gülden Vural’a teşekkür ederiz.


Gazi Ailesi Bayramlaşma Töreninde Bir Araya Geldi
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimiz Büyük Bir Coşkuyla Gerçekleştirildi.
İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerinden TRALLİ’de Büyük Başarı
Yüksekokulumuzdan TÜBİTAK 4009 Başarısı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.